svärdmajors fjäderskalle

yooo sry för dålig uppdate men har inte haft tid att blogga. Igår förlorade vi vår första match i storsjöcupen å ja inget gick som vi ville men nu så har jag nyss kommit hem med en seger på 4-1 som känns riktigt skönt så ska snart iväg och spela åttondels final som jag hoppas att vi vinner men det blir nog tufft men vi ska göra vårat bästa alla fall! Efter matchen så äre bara hem å duscha å sen dra på jobbet... Kvälls pass äre också och det känns drygt som satan... åsså ska jag upp 8 imorgon och jobba heeela dagen för då flyttar alla lagen ut ur klassrummen så vi ska städa och ställa tillbaka alla bänkar och sånt där dom ska vara men det är sista dagen imorgon och då kan jag äntligen ta vara på mitt sommarlov som är slut snart haha känns det som alla fall. Men nu ska jag lägga mig och sola i det underbara vädret och vila inför nästa match byeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback