lakipotalsmultiaska

tjena sitter och dricker lite angry birds läsk haha som är rätt så god faktist :) Smakar som fanta exotic åsså lyssnar jag på gamma ray :) Idag så blire nog inte så mycket gjort. Min mormor är på sjukhuset och ska kolla lungorna så det hoppas jag går bra och jag hoppas att dom inte hittar någon skit där... Men ikväll så stannar hon över natten tror jag åsså drar allihop till hammerdal en snabbis imorgon åsså ska väl några i släkten fira mig där då åsså skare bli kul att träffa släkten igen! Ikväll så ska alla fall jag och simon kolla på dark knight också! Älskar den filmen. Verkligen ett mästerverk men hoppas någon mer kan hänga med och kolla på den också :) Vi kollade ju på batman begins igår jag,simon och samuel och det var kul. Men nu kommer jag inte på något mer att skriva så byyyeee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback