dark knight rises!

 
Kom på att igår så gick ju jag och marcus till stan och fixade platser till dark knight rises! :D Fan va jag längtar asså! Nu vet man ju att det kommer hända något roligt på sin födelsedag alla fall :D Tråkigt att inte joel kunde följa med bara.... Men det blir ju jag,marcus,evelina och simon så det blir bra ändå :) Tror faktist att den här filmen är snäppet bättre än avengers som också var riktigt jävla bra men tror att det här blir årets bästa film och avengers blir tvåa åsså blire ju hobbit i december och den kan nog ta första platsen för i år. Men hade ju tänkt å se spider man också men den klår inte avengers elr dark knight men ah batman ser jag fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback