augustas ouppfostrade gurkmajs

hallåå har precis kommit hem från gymmet och har nyss käka lite. Det var jobbigt att gymma men också skönt. Har svårt att komma igång igen och det känns som ingen mening när jag snart ska utomlands också. Är också as less på rubrik jävlarna! Kan man inte ha samma hela tiden? Jo det kan man väl men det skulle vara så tråkigt då så får väl fortsätta hitta på. Idag har jag alla fall varit på stan med pappa och kollat efter springskor åsså for vi å handlade lite kycklingspett som vi sedan åt till middag som var as gott! Å efter det så stack jag och gymmade och det tog fan en evighet för att man snackade så mycket haha men nu så är jag här och ska nog lägga mig i sängen å kolla på tv och förmodligen snacka med min kvinna. Men har inget mer att skriva just nu så ni får titta in imorgon bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback