Äntligen lov!

Igår hade jag äntligen sista jobbdagen som var så in i helvete jobbig! I 9 timmar så städade jag och flyttade en massa bord och stolar där dom skulle vara i alla klassrum på skolan och det är några stycken så jag blev riktigt trött å less men känns riktigt skönt att det är färdig jobbat så jag äntligen kan ta vara på det lilla av lovet som är kvar åsså vänta på att jag får lön så jag kan köpa den nya gitarrförstärkaren jag vill ha :D Men efter jag jobbade klart igår så åkte jag och mamma till hammerdal och umgicks lite med momma å moffa och käkade pizza så det var väl najs men var sjukt trött så orkade egentligen inte och i morse så hjälpte min familj min farmor att flytta alla hennes saker till sin nya lägenhet eftersom hon ligger på sjukhus nu och sen åkte jag,mamma och pappa hem och sen var jag med malin en stund och sen drog jag till valla och käkade pizza igen med fotbolls laget och det var trevligt :) Sen så drog jag till malin igen och sen så var jag tvungen att dra hem tidigt för att hon ska upp å börja jobba imorgon men det ska inte jaaag :DDD Känns skönt men en sak som inte känns så skönt är att lovet snart är slut typ haha. Känns som att jag fyller år typ imorgon och sen åker jag till rhodos och sen så börjar skolan haha... :( Aja får ta vara på dom veckor som är kvar nu åsså måste komma igång med gymningen igen! Blir väl till veckan det men nu ska jag lägga mig å kolla på tv byeye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback