håbbit.

helluu såg hobbit igår med trevliga vänner. As kul vare och filmen var ju underbar! Bättre än mina förväntningar som också var väldigt höga. Filmen är ca 3 timmar och det kändes som 1,5. Gick as fort och den höll intresset uppe hela filmen igenom. Martin Freeman var riktigt bra som bilbo också! Men en helt otrolig film som man måste se. Årets film ganska lätt tycker jag och jag som trodde att inget skulle slå dark knight rises men jag hade fel. Men nu längtar man ju så satans mycket tillnästa år så man får se fortsättningen! Hatar verkligen känslan av att man stängt av en film i mitten kan inte göra det åsså slutar den så. Hade kunna suttit hela natten och kollat hur länge som helst för det var så jävla bra! Sen när den var slut så vare typ bara vi som var kvar i salongen och lyssnade klart på första låten i eftertexterna för den var as grym också! Hela soundtracket är ju underbart också! Fanns lixom inget dåligt med den här filmen så det är bara att fixa en biljett och se den nu! 
 
Kan ju berätta att det inte blir så mycket bloggande nu några dagar för jag åker till hammerdal imorgon och stannar där tills juldagskvällen så kommer börja blogga då igen åsså måste man ju passa på att säga att det är så jävla skönt med looooov! Hade ju 6 prov på 3 dagar, rätt tufft men man pallade det och nu äre lov as härligt!
 
 
 
Rysningarna man fick igår när den här scenen kom. Ååååh va bra det är 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback