segt me skola på toffeldagens täckfabriks firande

HEJ. Har nyss kollat på film!!!! 3:10 to yuma blev det idag och den var helt ok! Blev bättre mot slutet åså men annars en helt ok action western rulle! Så nu sitter jag och lyssnar på lite dio! Sedan blir det nog rainbow för det var länge sedan! Dagen har väl varit rätt seg i övrigt.. Den började dock bättre än vanligt eftersom jag blev väckt av min lilla pärla<333 Men var väldigt trött ändå så ah.. Har väl varit trött hela dagen sen å ändå så stannade jag kvar å snackade med nils å company i lite mer än en timma innan jag gjorde den där jädra bruks skiten som det var tänkt att jag skulle göra från början! Men nu är den gjord iaf så nu kan man chilla ett tag tills jag får reda på när historia provet skall göras! Skönt att det inte är så långt mellan loven på vårterminen iaf! Segt med nationella bara å all den skiten men ah behöver väl inte tänka så mycket på det än! Men nu ska jag väl rocka till lite rainbow såå adjööö<3
 
 
 
 
svinbra detta! Hush intro också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback