röv

10 FAVORITER
Färg: har väl ingen favoritfäääärrggg
Mat: grillat kött tror jag

Band: har väl inget favoritband så men måste jag säga ett så blire ac/dc
Film: har ingen där heller men transformers alltså<333 

Bok: ozzys självbiografi

Sport: hockey å fotbolll

Årstid: sommar

Veckodag: helgen
Glassmak: vet inteee

Tid på dygnet: haha det bryr jag väl mgi inte så mycket om

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
 trött å seg
Smak:.ingenting
Kläder: mjukisbrallor å tishaaahhh

Bakgrund: tvn å d

Nagellack: inget :(
Tid: 20:25

Omgivning: ja rummet då
Irritationsobjekt: ingentingggg

 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nääääääääääää

Brutit mot lagen: har jag säkert
Blivit arresterad:  ne
Badat naken: jaaaaaahhhh
Varit med på tv: tror inte det
Kysst någon du inte känner: typ

 

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: dom bästa såklart
Du tycker om: olivia axel jon å resten av klassen som jag umgps med

Du inte gillar: är väl bara en person jag har ngt emot just nu för annars äre väl inte så mycke folk jag inte gillar

 

VAL
Kaffe eller te: te då

Vår eller höst: höst

 

1 ÖNSKAN att det skulle finnas mer tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback