ostlennys tumörretande ostsås med stål

tjooo dåligt bloggat av mig den senaste tiden i knååååw hiih men har varit lite bissyy! Helgen har ju spenderats med min bejb! Åkte till henne efter jag hade käka middag i fredags och var där tills hennes impackningar å grejer var färdigt för hon har färgat håree så hon e brunnettisss nuuu! Resultatet blev asabra tycker jag och hon verkar vara nöjd själv så det är braah:) kollade på superhjältarna jag medans hon höll på med håret och den var lika bra som jag mindes den hihi! Längesedan jag såg den så det var kul att se den igen! Men när hon var färdig me håret så for vi till mig och minns inte riktigt vad vi gjorde då men vi gick nog å la oss rätt tidigt. Har för mig att vi kollade på 1 elr 2 avsnitt OTH innan vi somnade! Igår så vaknade jag lite tidigare än olivia så gick upp å käkade lite frukost åså och sen när jag hade borsta tänderna åså så hade hon vaknat och då gjorde hon sig i ordning åsså for vi på stan och lunchade på subwaay å det var första gången för mig där och det var väl inte riktigt så bra som jag har hört men det var asabra å jetegott iaf! Älskar ju mackor så det kan ju inte vara annat än bra dåå. Efter vi hade ätit så gick vi på nån affär där olivia köpte kajal elr ngt sånt å jag köpte en ny hårborsteeee hiihihihih å sen så gick i bara runt ett tag innan vi for hem å degade framför tvvvnnnn med mina päron å sen blev det väl nå avsnitt med OTH igen tror jag innan vi somnadeee och idag har vi typ bara kollat på OTH haha men det var gosiiigt :D Har nyss packat väskan för ska iväg å träna imorgon me birreboi håhå känns som d va länge sedan man tränade nu fast det bara var i fredags! Såg nyss en film som heter true romance också och den var väl sådär... Sjukt segstartad men sista 45 var najs iaf så den blev väl helt okej i slutändan ändå men blev lite besviken på den när tarantino har skrivit manus och det var så många bra skådisar med men aja det var ju inte 2 helt bortkastade timmar iaf så det känns ju skönt! Tänkte kolla på hell ride sen för den är kort så jag har sett den också. Birk bara öser ner mig med filmer så må ju ta å se klart allihop tänkte jag. Har typ 10 filmer kvar!! Men film e kul hihi så kanske blir en film imorgonkväll också! Blir nog ett litet inlägg också men det ser vi då! Nu ska jag he på filmen åsså kommer det kanske en lista sen när filmen e slut ;) adjööö<3
 
Soft låt! Duktiga musiker så ta er en lyssning om ni lyssnar på lite udda musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback