2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
började gymnasiet, fyllde 16 upptäckte att michael kiske är världens bästa sångare å lite mer ^^

Höll du några av dina nyårslöften?
hra aldrig nyårslöften :)

Dog någon som stod dig nära?
ingen som står mig nära har dött ännu.

Vilka länder besökte du?
Norge och Grekland.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Må jävligt bra 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare egentligen men från september och framåt har jag mått väldigt bra!

Hur tillbringade du julen?
Åkte till släkten i Hammerdal som varje år :)

Blev du kär i år?
nope.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var hemma och fick paket åså och sen kom Marcus,Evelina,Simon och Joel och kollade på dark knight elr ja vi kollade inte så as noga men haha åsså var vi på Premiären på dark knight rises på kvällen :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja ganska mycket faktist.

Största musikaliska upptäckten?
Thunder lätt! Vilket jävla band! 

Årets bästa film?
Svårt att säga när jag sett så mycket bra men Hobbit och Dark Knight Rises är dom bästa. Man kan inte jämföra filmerna drf måste jag säga båda 2 men tror jag föredrar Hobbit framför DKR ändå :)

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2012?
A better man med thunder kommer ALLTID påminna mig om det här året. 

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat nytt folk förutom min nya klass som är helt fantastisk! Men det är ju några i klassen som jag tycker om mer än andra i klassen och det är ju Louise, Axel och Filip som är så jävla härliga! Love 'em :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback