viktigt med detta

en lista om musik.

VAD LYSSNAR DU MEST PÅ JUST NU?
Gammal prog, power och heavy metal

NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN.
man blir bara glad av musik förutom när man e deppppp

VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
finns en hel del. 

FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
Har inget band som har varit favoriter hela mitt liv men måste väl säga ac/dc då

BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
heavenly och arena bland annat

BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
Vet inte riktigt men säger Enya

BÄSTA MANLIGA RÖST?
finns ingen som har den bästa rösten men kiske är ju min favvis hihi

VAD LYSSNAR DU PÅ NÄR DU HÅNGLAR?
Brukar inte lyssna på musik när jag hånglar 

VAD LYSSNAR DU PÅ INNAN DU GÅR PÅ FEST?
 Hårdrock för på festen spelas det bara dynga oftast

SENASTE KONSERTEN?
roger waters i götet

VEM ELLER VILKA LYSSNAR DU PÅ MEST JUST NU?
ghost, gentle giant och manowar

HAR DU NÅGONSIN DEJTAT EN MUSIKER?
nah

VAD TYCKER DU OM KLASSISK MUSIK?
rätt soft ibland

VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?
kul musik!

LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
jadå

VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
ingen aning


DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?
terminator 2, sagan om ringen, psycho är dom jag kommer på nu som jag gillar

SÄTT PÅ EN LÅT SOM AVSLUTAR DEN HÄR LISTAN FINT.

blev pure med lost horizon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback