jag har världens bästa liv

1. Hur gammal är du?  17
2. Hur gammal känner du dig? liten
3. Vad har du gjort i dag? öva lite gitarr å lyssna på musik
4. Vilken film såg du senast?  transformers
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?  Sommar för att man slipper klä på sig en massa när man ska ut
 6. Är du besatt av någonting? Musik då kanske
 7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Mjuk å gosig 
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag tycker om att gosa, göra konstiga grejer och har värdelöst självförtroende
9. När vaknade du i dag? halv tio tror jag
 10. Vilken är din favorithögtid?  halloween är najs men jul är bäst
 11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Umgås med någon jag tycker om väldigt mycket och göra ngt skojsigt ihop åsså gosa på kvällen då såklart
 12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?  långt härifrån där man kan sola å bada å chilla sönder å slippa bry sig om något som har med skola att göra.
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?  Har nog inte varit på ett sådant hemskt ställe någon gång
 14. Hur vill du tillbringa din pension? Chilla. Lyssna på hårdrock ska jag göra mesta delen av min pensionstid
15. Vad lyssnar du på just nu? secured limitations med morbid angel
16. Har du någon gång brutit ett ben? Nää
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?   Korv, billys, oboy, mjölk och ost
18. Vad är du på för humör just nu?  vet inte riktigt, lite småtrött är jag väl
 19. Vilka världsdelar har du varit i? europa
20. Snarkar du?  tror inte det men snackas göre en del
21. Vilka yrken har du provat på?  är för värdelös för att jobba hihi
22. Hur går du helst klädd?  det jag tycker e bekvämt å fint åså
23. Vilket stjärntecken är du född i?  lejoon
24. Vilket är ditt favoritgodis?  choklad är nog bäst
25. Vad sa du senast?  bä jag orkar inte
26. Vilket är ditt bästa ämne i skolan?  har nog inget
 27. Vilken är din favoritaffär? Ja alla  som säljer vinyler
28. Vad har du i dina fickor?  telefön å korthållarn å nycklar
29. Vad köpte du senast?  en skivaah
 30. Hur många gånger har du flyttat?  enda gången jag minns är för snart ett år sedan när jag flyttade från lägenheten till huset vi bor i nu
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? hårdrock å lite sällskap
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska 
33. Senaste filmen du såg på bio? gravity
34. Har du blivit sydd någon gång? nope
35. Vad åt du till frukost?  mackor å obooy
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var liten å gjorde en massa bus antar jag
 37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?  beror på vad man menar med extra speciellt
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På sänghyllan
39. Vad var det sista du åt?  strips å nån fläskfilégryta
40. Är du blyg?  väldigt sällan
41. Vad heter du i andra namn? jens<3333333333333333
42. Har du varit med om en bilolycka? Näää
43. Vilken är den roligaste träningsformen? kan itne bestämma mig riktigt för jag gillar ju mest all träning
 44. Har du några husdjur? japp 
45. Vill du gifta dig?  får väl se om jag har lust när det väl gäller
46. Var växte dina föräldrar upp? mor e från hammerdal å far min är från backe
47. Har du någon gång ringt polisen?  nää
48. Har du svenskt ursprung?  ah
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? rasse
50. Vilka är dina största svagheter? dåligt självförtroende sen vet jag inte om jag har så mycket mer svagheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback