böglista

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? walking dead såklart!! Döda zombiiieesääsäsässss!!
 
 
2. En rolig/knäpp situation du hamnat i? kan inte komma på någon just nu
 
 
3. Vilken är din favoritdoft? typ skoter håhåh
 
4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då? på olivia å lyssna på hennes klagande om hur ont det gör att jag ligger på henne
 
5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du? gör allt jag kan för att få träffa arnie
 
6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? kliva upp tidigare på morgonen och blöda ur könsorganet
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg? kukjäveln
 
8. Vad gör du om tio år? har det underbart med min familj hoppas jag
 
9. Vilken är din bästa danslåt? dansar bäst på alla låtar
 
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då? alla kläder jag ska använda 
 
11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro? skulle snåla som fan
 
12. Vad tycker du om ordet hen? don't give a fuuck
 
13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak? har ingää
 
 
14. Vad tycker du om köttkonsumtion? kött är bäst
 
15. Är du beroende av något? musik, musik olivviisss, musik, åsså musik tror jag åsså arniiiiee<3333
 
16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför? typ 90-tals pop
 
17. Vad gör dig riktigt förbannad? vet itne riktigt, blir väldigt sällan riktigt förbannad
 
18. Har du något riktigt bra husmorstips? laga mat
 
19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra? frank
 
20. Är du lik dig nu, som du var när d u var barn? nä nu har jag skägg och kort hår och är snällare hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback