5555555555555555555555555555

heeeeeeeeeeeeeeej har typ nyss ätit en massa kebab så är asa mätt nu. Kollade nyss på nån skräckis som heter the ward. Carpenter som har regisserat så jag tyckte den var helt ok faktist. Bra twist och storyn var väl helt ok också så kan väl rekommendera den till er som gillar skräckfilm. Fick en cannibal corpse skiva idag också i kalendern å då blev jag gladis hihi så ska väl lyssna på den imorgon tror jag! Nu lyssnar jag på pink floyds animals som är en helt fenomenal platta! Ruggigt bra är den så den kan folket lyssna på tycker jag. Sista veckan på skolan nu också känns asa skönt!!!! Snart jul adjö<3
 
Slutet på denna är så galet braaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback