tlöttilutikostipala

yoo sitter just nu och lyssnar på behind closed doors plattan med thunder som kom med posten i förrgår och tycker den är jävligt bra. Igår lyssnade jag igenom hela nya nile skivan som heter at the gate of sethu som är otroligt bra! Snart hare ju gått en hel vecka i skolan och det känns väl bra. Imorgon har jag ännu mera sovmorgon för att en av lärarna är borta så börjar typ 11 nån gång så det känns väl bra. Skönt med sovmorgon iaf men är ändå as trött å fattar inte varför haha men livet känns as bra nu iaf. Tillåme no å matte har blivit roligare för att läraren är så bra åsså äre ju mycket musik å man umgås med folk som älskar musik å många lyssnar på samma musik som jag så allt är bara bra å det känns grymt! Och varför jag inte orkar blogga är för att jag e trött å inte har ngn lust helt enkelt. Mycket roligare att leva livet än att blogga right? Men nu ska jag fortsätta njuta av thunders musik bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback