stockhoolm!

Tja har nyss kommit hem från en väääldigt jobbig dag i skolan.... Är sjukt trött just nu för har bara sovit 6 timmar de senaste 2 dygnen. Men alla fall i onsdags natt så somnade jag runt 1 och skulle upp klockan 6 för att dra till skolan å sätta mig på bussen på väg till stockholm. Resan dit gick helt ok. Det var rätt drygt den sista timman men det var skönt när man kom fram. 
När vi kom fram så gick jag och några kompisar till massa skivaffärer å grejer och det slutade med att jag köpte gamma rays land of the free på cd och ac/dc's high voltage på vinyl med ett annorlunda omslag än det vanliga.
Maten blev ju väldigt konstig haha! Vi hade tänkt käka på pizza hut mend et tog sån tid för oss att få plats där så vi stack å käkade nån sketen kebab istället. Köttet smakade ju fan inte ens kebab!! Men aja, efter det så gick vi tillbaka till bussarna och åkte till göte lejon där vi skulle se musikalen jesus christ superstar med Ola Salo som jesus. Det var ritkigt bra! Men fyllde inte mina förväntningar men det var ritkigt bra. Killen som spelade Judas sjöng bäst. Han utklassade Ola as lätt. Fick inte höra några snygga falsett skrik som jag hade hoppats på eftersom jag sett många göra det från andra länder till exempel steve balsamo som är lite bättre än alla andra. Men några tog ganska höga toner så ja det funkade men inte så högt som jag ville. 
Efter musikalen så åkte vi buss hem och då var man as social haha. Jag pratade hur mycket som helst med axel och simon och det var as trevligt och efter vi hade käkat kvällsmackan så försökte vi sova och det gick ju inte så bra för mig... Jag var vaken hela vägen som vanligt och när vi kom fram till skolan så var man ju lagomt trött åsså kom vi inte ens in i skolan.. Klockan var då 5 på morgonen och larmet stängdes inte av förän halv 6 så vi fick stå å vänta utanför och frysa i en halvtimma och när vi kom in så bara satt jag mig ner å väntade på att de andra skulle komma. Som tur var så vaknar min morsa as tidigt och jag kunde få skjuts hem av eric så jag var hemma 5 i 6 ungefär och då bara la jag mig i sängen å somnade. Väckaren ringde dock 10 över 7 så fick bara sova i en timma å sen skulle jag till skolan igen... Var as trött å mådde illa för var as hungrig och jag ville fan grina haha. Men jag tog mig iväg till skolan med lite hjälp av mamma åså så är ganska stolt att jag tog mig iväg till skolan och nu sitter jag här å bloggar och är as trött. Saknar min flicka också som har åkt ifrån mig :( Men vi ska träffas på söndag så jag längtar as mycket dit! Men nu ska jag kolla på hangover 2 och sen bara kolla på film resten av dagen haha pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback