automatiska bananäpplen men lingonsås

tjaaa nu sitter jag å lyssnar på hammerfall haha bara för att dom har en del bra musik faktist. Men har inget bättre för mig och jag gillar att lyssna på musik på kvällarna innna jag ska sova så det är soft som fan. 
 
Wintersuns time I har släppts nu och är en av dom viktigaste skivorna som någonsin har släppts! Fy helvete va bra den här! Helt jävla otroligt men min skiva har inte kommit än så har bara lyssnat lite på spotify :( men fy fan vad bra det är!
 
Idag vare kör på skolan också å det var skit kul som vanligt :) Annars hare inte hänt så mycket idag. Var å hälsade på min kusin på sjukhuset för han har opererat sig men annars vet jag inte om det har hänt så mycket mer idag men kommer nog blogga mer å mer nu när jag kom på att jag kan skriva på kvällarna också haha men nu ska jag lyssna lite till och sen sova bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback