augustusianalus

tjaa har tråkigt så tänkte blogga lite nu som jag inte har gjort på ett bra tag nu. Har köpt mycket skivor under den tiden jag inte har bloggat. Har köpt 8 skivor haha bara bra musik också :D Har pluggat rätt mycket också så har inte haft tid att blogga drf också. Man har typ inge socialt liv när man har mycket plugg haha. Igår beställde jag en ny mössa och förhandsbokade wintersuns kommande album time I som kommer vara magisk!
Igår så kollade jag på nån skit asiat skräckis med malin och såg en bättre film senare när jag kom hem som heter hide and seek. Det var en väldigt speciell film som var lite mindfuckad men bra var den ändå.
Idag har jag inte gjort mycket.. Har pluggat lite och lyssnat på skivorna jag köpt. Just nu så sitter jag bara vid datorn för har pluggat klart och lyssnar på några bra death metal skivor som jag har fått lånat av axel. men det var väl allt jag hr att blogga om just nu, fast kom på att hela musik linjen drar till stockholm på torsdag och kollar på jesus christ superstar med ola salo i huvudrollen. Det kommer bli as najs! men aja ma höres ajdö<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback