penniluppusisalus evighets teori

tja, Kan ju säga att jag mår bättre nu iaf. Suger med sånna där depp anfall haha men dom kommer ju ibland. Idag så har jag iaf vart med malin å det var najs. Kollade på film som vanligt haha. Vi såg cube och devil. Cube var mest konstig men den var hyfsad öndå och devil var riktigt bra om man tänker på vad filmen egentligen handlar om så den kan jag rekommendera. Imorgon äre skola iaf vet inte om det känns skönt elr jobbigt haha. Lite skönt kanske det är så man får lite nytt at tänka på och å träffa sina underbara klasskompisar! Fast dagen imorgon är ju rätt seg ändå haha men det går ju alltid bra när man väl är där. Men nu ska jag nog sova snart så bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback