lhpgflhpd

heej tänkte plugga nu ja men bara för att dryga ut på det lite extra så kan jag blogga lite. Den här veckan har ju gått as fort! i Måndags hade vi ingen engelska så jag började kvart i 11 å hade 2 lektioner som knappt gills för den första lektionen var 50 minuter å den andra vare prov så jag slutade tidigt. I tisdags vare en helt vanligt skoldag men den dagen är soft ändå och i onsdags hade vi genrep och soundcheck inför ensembleturnén och hade ävensert på onsdag kväll för allmänheten på skolan. Det var as kul och i torsdags och fredags så åkte vi runt till olika ställen och spelade lite låtar och det var riktigt kul. Hela helgen har ju tillbringats med damen min och vi har väl mest kollat på film åså och för första gången bara bra filmer haha men nu ska jag plugga och sen ska jag spela lite tror jag ching<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback