Dag 6: En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.

Redan på dag 6! Sjukt vad tiden går men iaf nu äre ju såhär att jag inte har någon bästa kompis riktigt men jag har många as bra kompisar så länkar lite låtar som påminner om dom :)
 
Börjar med louise då, en jädra trevlig dam som jag har skrattat varje dag med sen vi träffades. Skit kul har vi så tänkte länka den här grymma maiden låten som påminner om henne som heter no prayer for the dying! Längtar tills vi ska på Maiden :D
 
 
 
 
Nästa får bli en låt som påminner om axel! Det får bli lite bläääk metal haha som vi kallar det. Tycker att det är en mycket bra låt med sjukt bra intro. Vi kanske spelar denna på en klasskonsert i framtiden men det återstår att se! Låten är iaf where dead angels lie med dissection :)
 
 
 
 
 
Sen har jag 2 bra kompisar till som heter joel och simon men kan inte komma på ngn låt som jag lyssnar på som relaterar till dom haha men om ni läser så ska ni veta att jag inte glömt bort er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback