Dag 3: En låt av en artist som jag beundrar.

Ni som känner mig vet redan vilken artist jag kommer välja haha och självklart blire michael kiske! En av världens bästa sångare om inte den bästa :D Så jag måste länka 2 ballader med honom för kan inte bestämma vilken jag helst vill länka så jag börjar med den långa låten do i remember a life? som jag tycker är så otroligt bra! det som kommer vid 1:50 jag älskar det! Han sjunger så jäävla bra och samma sak kommer 4:40 fast då äre bättre för att det är mer instrument så det blir fylligare och det är så sjukt jävla bra asså! Om ni inte orkar lyssna på hela så spola fram till 4:40 för det är så himla bra!
 
 
 
 
 
Nästa låt heter always och den skrev kiske när första trummisen i bandet helloween tog livet av sig. Kiske och hon (ingo schwichtenberg) var mycket bra vänner så kiske skrev en låt tillägnad honom och jag tycker den är väldigt bra så den ska ni lyssna på hela!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback