äppelskruttens banangurka

heeeey! Är ganska så trött nu ja. Känns som att det har varit en lång dag! Somnade lite efter 1 inatt och klev upp 10 över 7 och då var jag pigg, skit skumt.. Skolan var rätt lång idag också och efter skolan så stack jag på ett spinning pass som var ganska så as jobbigt så är väldigt mör i benen må jag säga och efter det så käka jag å stack till malin å kolla på en dålig film som heter ruins och nu så sitter jag här och bloggar wohoo. Imorgon så ska jag vila, har tränat non stop i 4 dagar nu typ så är nog dags för lite vila och på onsdag s¨blire ju också vila eftersom 2:orna ska ha en klasskonsert som jag ska på men jag har ju idrott så får väl göra det bästa utav den lektionen men nu så ska jag nog sova alldeles strax så titta förbi imorgon och se vilken låt som påminner om min nuarande bästa vän ;) bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback