sa flickan ostgrek eller meseturk?

hallåå har precis kommit ur duschen så passar på att blogga lite. Idag har det varit skol dm och det var rätt så kul dock så började det inte så bra för att jag blev stämplad på handen så lite skin flög iväg å ja det var välinte så skönt. Men vi tog oss alla fall till kvarts final så det är helt okej men hade kunnat gått mycke bättre! När vi hade spelat sista matchen så cyklade jag hem å packa lite grejer å cyklade till gymmet med marcus och joel och vi körde lite armar idag och det var ritkigt jobbigt eftersom jag inte har ätit så mycket idag men klarade det bra ändå så det känns skönt. Imorgon drar jag ju på klassresa till göteborg också och det ska bli riktigt roligt! Bussresan lär ju bli dryg men när man väl e framme så kommere bli as kul! Så det kommer inte bli något bloggande förän på söndag och då blire förmodligen en massa bilder också! Men nu ska jag börja packa så ma höres puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback