rubriker är trevliga

hallååå nu är jag as trött! Trevlig dag på skolan vare alla fall åsså drog jag på stan med joel som skulle köpa skydd till sin iphone som han alldeles nyss har skaffat sig och när vi va på stan så kom jag på att jag skulle spela match så då va jag tvungen att skynda mig hem å byta om å sen cykla till lövsta och kom fram precis när matchen började. Vi vann med 5-2 och det känns bra och jag tycker jag gjorde en bra insatts fast blev riktigt trött mot slutet så det kändes väldigt jobbigt att cykla hem. Just nu så sitter jag å kollar på hockey och det går ju riktigt bra för sverige! Har gått 8 minuter och redan 4-0 till oss! :D Åsså såg jag en riktigt fin rubrik, det stog ''Avengers sprängde amerikansk superrekord'' och då blev man ju glad eftersom att det är en jävligt grym film! Bara under premiärhelgen drog filmen in över 200 miljoner dollar och det är ca 1,4 miljarder svenska kronor och det är bara under premiärhelgen! Den film som drog in mest pengar förra året var harry potter och dödsrelikerna 2 som drog in sammanlagt 1,1 miljarder kronor och avengers slog det rekordet på 3 dagar! Det är ganska så sjukt tycker jag men nu ska jag fortsätta å kolla hockey puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback