ost lennys konfirmations kaffe

yoo har nyss kommit hem från ett möte på skolan om våran klassresa till göteborg. Det var segt men ändå skrattade jag så jävligt haha. Innan mötet hände det inte så mycket. Var på skolan och drog sen på stan med joel,marcus och louise å kollade runt lite och när jag kom hem så åt jag tills jag höll på att spy så jag la mig på sängen en stund och vilade sen så blev det tråkigt så jag hedde in mästervärket keeper of the seven keys part 2 i skivspelaren och njöt av kiskes underbara toner! slutet av låten keeper of the seven keys är nog det bästa jag har hört! tonerna kiske tar går inte att ta! blir tårögd nästan varje gång jag hör det... sjukt jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Jompaan

haha sköönt inlägg xD

2012-03-26 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback