fest påls gurkpastej

hallååå har typ nyss vaknat nu så tänkte passa på att blogga lite medans jag orkar. I fredags så åkte vi till hammerdal och stannade tills på lördag. På fredagen gjorde jag inte så mycket. Kollade på fotboll och pratade med malin åsså umgicks jag ju såklart med momma å moffa. På fredagen vare namngivning hos min kusin som har skaffat sig en liten flicka som heter liv och har världens goaste kinder :D Så där snackade man och umgicks med folk och åt en massa och mot slutet när folk började dra så jammade jag och min kusin lite på gitarr och det var riktigt skoj! Idag så blire väl mest bara att lata sig å tare lugnt för imorgon så börjar man ju jobba igen... Känns lite gruvsamt just nu men det går över imorgon hoppas jag alla fall åsså ska jag ju träffa malin ikväll som kommer hem från stugan äntligen! Men nu ska jag ta mig något att äta till frukost 20 i 2 på dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback