tillbaka några dagar

sry för dålig update men har inte mått så bra och har alltså inte haft någon lust att blogga men tänkte berätta lite om gårdagen. Igår klockan typ 10 ringde min kusin och frågade om jag hade lust att dra på stan med honom och jag sa ja så vi åkte runt på stan och jag hjälpte honom att handla åså och det var väl inte det roligaste men det var roligt att träffa honom igen! När han och jag var klara så stack jag på stan och köpte ett linne åt tjejen min och köpte även högtalar kabinetten till förstärkaren och hämtade ut båda grejerna så har suttit och spelat gitarr ganska så mycket nu och mycket mer kommer det bli :) På kvällen så var jag med malin och kollade på film och sen gick jag hem å la mig och idag så har jga bara hunnit gymma och spela gitarr och är ganska så trött nu faktist haha men ska ändå till malin sen ikväll också. Men nu ska jag nog äta snart så jag bjuder på 2 bilder här nu så bloggar jag kanske mera sen bye<3
 
såhär blev det när jag klippte mig. Ingen bra bild men orkade inte fixa nå så den får duga.
Ganska gay bild hahaha så mobba mig gärna :)
 
förstärkarna :D den undre köpte jag själv och den övre fick jag när jag fyllde år :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback