tant agdas kalasläsks låda

yooo har nyss vaknat å har inte bloggat på nån dag nu så tänkte att jag kunde göra det. Varför jag inte har bloggat är för att malin har grejja med designen åså men nu så gör hon inte det även fast den inte är klar än haha men kan väl ta å berätta lite om vad som hände igår. Jag vaknade ganska så sent igår. Tror att klockan var runt halv 2 så jag käkade å sen gick jag ut med hunden å mötte malin som sen följde med hem till mig och hos mig så gjorde vi inget så då gick vi hem till henne sen å där gjorde vi inte heller så mycket, jag satt å käka chips och hon fixade sig åsså åt vi middag också och sen så skulle hon ha korv så vi cyklade till statoil och sen så började vi gå mot joel åsså var vi där ett tag. Sen när jag skulle hem så lyckades jag pajja malins cykel på något sätt haha så fick gå med den kanske 400 meter från mig och sen så när jag kom fram vid statoil så vare en massa trevligt folk där så jag stannade och pratade lite med dom och sen gick jag in å la mig och ja nu äre idag så vi får se vad som händer. Det var snack om utgång ikväll men vi får se men nu vill jag ha ngt att äta bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback