kartongostron luktar gethår

Tänkte berätta lite om igår som blev en ganska rolig dag. Först så var jag med malin och sen stack jag hem och käkade och sen stack jag ut och träffade en massa folk och vi stack till lövsta och spelade fotboll ganska så länge tills vi hittade en korvburk å ketchup å grejer så då stack vi till skidleken där det är en massa kossor nu och började grilla haha men burkjäveln va svår att få upp men vi lyckades till sist! Fast 2 började blöda pga att det vi hade lyckats få upp va så jävla vasst. Men kul som fan vare iaf och efter vi hade käkat så gick vi in till korna och det var lite småläskigt faktist haha och sen så gick vi hem och idag ska jag på stan med malin och det blir nog najs :) Men nu ska jag käka frukost bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback