välputad skoanal

heeej, Dagen har varit väldigt chill på skolan. Började med kör och sen ensemble å sen lite vanliga ämnen å på historian så kollade vi på monty pythons holy grail och den är ju bra men är as trött just nu pga att jag la mig så sent igår och att jag var tvungen att ta en tidigare buss pga en viss louise! Fast var faktist skönt att vara på plats men hade hellre sovit lite extra. Imorgon så ska jag till axel å kolla på alla sagan om ringen! Kommer bli as mysigt å as kul! Så imorgon blire nog inget bloggande tyvärr isf mitt i natten, men på lördag kommer jag blogga :) Eftersom metallica finns på spotify nu så tänkte jag länka en bra låt med dom även fast jag inte är ngt jätte fan av dom men deras 4 första är bra så klicka å njut av lite old school thrash metal :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback