valpolerade ostronsockor

heeej har nyss käka middaaag men är inte mätt men pallar inte göra nån mer mat så får käka senare ikväll. Var ju matte och kör prov idag. Gick väl sådär haha åsså äre ju andra delen av matte provet imorgon åsså historia prov och idrotts prov imorgon trevligt ^^ Ska plugga lite historia snart åsså ska jag kolla med idrottsläraren om jag kan göra provet första veckan efter jullovet :)  Men aja nu ska jag prata om hur jävla bra nya helloween singeln är. Den är ju supermegapenisanus bra :D Nabatea heter den och blir bättre å bättre för varje gång jag lyssnar på den! Helt fantastiska är dom! Andi sjunger bättre än någonsin så straight out of hell kommer bli en underbar skiva. Lääängtaaar! Hoppas jag får en helloween biljett i julklapp kommer typ dö då :) Men tycker ni ska lyssna på den nu ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback