julmarknaaad

heeeej, gårdagen var trevlig med film åså, synd att det inte blev längre än vad det blev. Men idag så var jag på jamtli på julmarknad å det var rätt kallt så det var skönt när man kom hem. Men vi har köpt en massa god ost som vanligt så det är najs! 
Nu så ska jag typ plugga resten av veckorna som är kvar av skolan innan lovet. Kanske sticker iväg på gymmet imorgon en snabbis bara för att det var länge sen och sen ska jag plugga lite gemu eftersom jag har prov på måndag åsså ska jag nog försöka göra lite no trots att det suger anus och är skitjobbigt men man måste ju tyvärr.. Men aja vi får se om jag kanske hittar en till rolig lista så kanske jag håller på med det också innan jullovet men nu ska jag lyssna på lite hårdrock byyye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback