Dag 10: Den bästa låten just nu.

Jadu... Den här är ju typ omöjlig att svara på haha men det som jag lyssnar på mest just nu är ju nya helloween epn och wintersuns senaste skiva så länkar bästa låten från wintersun skivan och bästa låten från helloween epn ^^
 
Bäst låten på skivan är sons of winter and stars som är den bästa låten som skrivits i år men eftersom when time fades away hör ihop med den så länkar jag båda och jag kan inte lyssna på sons of winter and stars utan att ha lyssnat på when time fades away så ja vill ni höra ngt episkt å jävligt melodiskt så klickar ni här under. 
 
Egentligen så är det ju den här låten jag tycker är bäst just nu men ja haha. Längtar som fan tills dom släpper sitt nya album straight out of hell som kommer vara as bra! Hoppas jag kan fara å se dom i april också, as billiga biljetter ju! Men iaf epn heter burning sun och tänker länka den lten för den är så otroligt bra! Väldigt bra sånginsats på den här låten också så vill ni höra tung och hård power metal så trycker ni här under :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback