produktioner i lollipösarniens kalasfasad

yooo sista dagen jag kan blogga nu för imorgon klockan 7 går tåget mot arlanda och klockan halv 7 på kvällen så går flyget mot rhodos! Kommer bli riktigt nice att äntligen få sol å värme som det inte har varit många dagar av här i sverige i sommar och det suger. Många kommer bli saknade iaf under den här tiden jag är borta men kommer också vara skönt att inte vara uppkopplad till allt hela tiden. Så just nu håller jag på å lägga fram allt jag ska ha med mig på sängen och packar ikväll. Malin sov över inatt hos mig också och vi kollade på film innan vi somnade och idag så har hon varit här å ja bara varit här haha vi har inte gjort så mycket och hon har varit iväg å handlat några skor åt sig själv och choklad till mig och nån grej som ska motverka finnar så tack så mycket gumman och nu sitter jag å lyssnar på rhapsody och gruvar mig lite inför packningen och resan imorgon men kul skare bli när man är framme! Vi ska på ett badland också som jag ser fram emot. Men ska fortsätta fixa med packningen nu och vi får se om jag bloggar nå mer sen annars så hörs vi om 2 veckor :) byee<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback